Календарно-тематичне планування з фізики
(60
годин навчального часу; 2 години на тиждень)
II курс
№ п\п
|
Змiст уроку
|
Кiль-ть уроку
|
Дата проведення,
№ групи |
||||
Тема 1. Електричне поле і струм (10 годин)
|
|||||||
1
|
1
|
||||||
2
|
1
|
||||||
3
|
1
|
||||||
4
|
1
|
||||||
5
|
1
|
||||||
6
|
1
|
||||||
7
|
1
|
||||||
8
|
1
|
||||||
9
|
1
|
||||||
10
|
Контрольна робота№1: "Електричне поле і струм".
|
1
|
|||||
Тема 2. Електромагнітне поле (12 годин)
|
|||||||
11
|
1
|
||||||
12
|
1
|
||||||
13
|
1
|
||||||
14
|
Вплив магнiтного
поля на живi органiзми
|
1
|
|||||
15
|
1
|
||||||
16
|
1
|
||||||
17
|
1
|
||||||
18
|
1
|
||||||
19
|
1
|
||||||
20
|
Трансформатор.
Виробництво, передача та використання енергii електричного струму.
|
1
|
|||||
21
|
1
|
||||||
22
|
1
|
||||||
Тема 3. Коливання і хвилі (10 годин)
|
|||||||
23
|
1
|
||||||
24
|
1
|
||||||
25
|
1
|
||||||
26
|
1
|
||||||
27
|
1
|
||||||
28
|
1
|
||||||
29
|
1
|
||||||
30
|
1
|
||||||
31
|
1
|
||||||
32
|
1
|
||||||
Тема 4. Хвильова і квантова оптика (10 годин)
|
|||||||
33
|
1
|
||||||
34
|
1
|
||||||
35
|
1
|
||||||
36
|
1
|
||||||
37
|
1
|
||||||
38
|
1
|
||||||
39
|
1
|
||||||
40
|
1
|
||||||
41
|
1
|
||||||
42
|
Контрольна робота №4: "Хвильова і квантова оптика".
|
1
|
|||||
Тема 5. Атомна та ядерна фізика (10 годин)
|
|||||||
43
|
1
|
||||||
44
|
1
|
||||||
45
|
1
|
||||||
46
|
1
|
||||||
47
|
1
|
||||||
48
|
1
|
||||||
49
|
1
|
||||||
50
|
1
|
||||||
51
|
1
|
||||||
52
|
1
|
||||||
Тема 6. Фізичний практикум (5 годин)
|
|||||||
53
|
1
|
||||||
54
|
1
|
||||||
55
|
1
|
||||||
56
|
1
|
||||||
57
|
1
|
||||||
Узагальнюючі заняття (3 години)
|
|||||||
58
|
Фізика й
науково-технічний прогрес. Роль науки в житті людини та суспільному
розвитку.
|
1
|
|||||
59
|
Сучасні уявлення
про будову речовини.
|
1
|
|||||
60
|
Урок повторення,
узагальнення та систематизацыъ знань
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар