Публікації з тем, які мене цікавлять:
- Інновація - шлях до мети
- Активація діяльності учнів – один з аспектів сучасних технологій
- Аспекти ефективного використання технології формування творчої особистості
- Методи навчання на сучасному етапі розвитку суспільства та освіти
- Організація пізнавальної діяльності на окремих етапах уроку
- Психолого-педагогічні аспекти використання ІКТ при викладанні фізики
- Психолого-педагогічні аспекти ефективного використання сучасних методів навчання у процесі викладання фізики
Повідомлення
"Глобальні тенденції і проблеми розвитку освіти: наслідки для України". Аналітична записка
Читати більше - http://www.niss.gov.ua/articles/1537/
© Національний інститут стратегічних дослідженьДесять найгостріших проблем сучасної української школи
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи:- Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав;
- Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи;
- Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності;
- Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;
- Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів
- Низький рівень зарплатні вчителя;
- Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет;
- Фінансування управлінь освіти, підвищення престижу роботи державного службовця;
- Неякісна підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі, відсутність мотивації у його роботі;
- Тендери.
- Недостатнє фінансування;
- Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;
- Тендери;
- Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя;
- Занадто велика кількість перевірок;
- Занадто велика кількість заходів;
- Занадто велика кількість паперів;
- Негативний вплив соціальних чинників;
- Низька якість підручників;
- Устаткування навчальних кабінетів.
- Здійснення якісного підвозу учнів, забезпечення ремонту та техогляду шкільних автобусів;
- Оновлення комп’ютерної техніки та ТЗН в закладах освіти, забезпечення ліцензійними програмними засобами;
- Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів;
- Недостатнє фінансування дошкільних, загальноосвітніх, навчальних закладів;
- Низька якість підручників;
- Відсутність коштів на поточні та капітальні ремонти навчальних закладів;
- Мала чисельність учнів;
- Недосконала система фінансування позашкільних закладів;
- Низька заробітна плата молодого спеціаліста;
- Недосконалість типових штатів відділів освіти.
- Недостатнє фінансування галузі;
- Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;
- Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя, його низька заробітна плата;
- Складна процедура тендерних закупівель;
- Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів.
- ЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Читати більше - http://www.niss.gov.ua/articles/1537/
© Національний інститут стратегічних дослідженьГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Читати більше - http://www.niss.gov.ua/articles/1537/
© Національний інститут стратегічних дослідженьГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Читати більше - http://www.niss.gov.ua/articles/1537/
© Національний інститут стратегічних дослідженьГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Читати більше - http://www.niss.gov.ua/articles/1537/
© Національний інститут стратегічних досліджень
Немає коментарів:
Дописати коментар